tirsdag den 14. september 2010

Fornyelse af en gammel gænger


Vi fik pitabrød i fredags for nemt skulle det være. Men jeg synes selv at jeg fik givet måltidet et twist, ved at riste kyllingen i karry, og skær en frisk mango i tern. Derudover lavede jeg en let karrydressing, ristede bacon, skar alskens grønt ud, som tomater, agurk, peberfrugt og salat.
En helt skøn kombi, hvis jeg selv skal sige det. Og det bedste er at børnene kan tage af det de kan li´, mens vi andre, voksne, kan tage af det hele:)))))

5 kommentarer:

  1. Tak for dejlig inspiration :)

    SvarSlet
  2. Det ser lækkert ud, måske man skulle prøve det i aften :)

    SvarSlet
  3. Ser lækkert ud...mango er altid godt, vil lave din mango relish til kyllingen i aften!

    SvarSlet
  4. Uhnmnnn lækkert lækkert.

    Bliver helt sulten....

    SvarSlet
  5. Pita er godt, - nemlig så alle kan få det de kan lide. Jeg glemte da lidt bacon til pitabrødene i går, kan jeg se;)

    SvarSlet