søndag den 30. januar 2011

Rema har....


... smukke stoffer til salg i butikken fra i dag. Opdagede det først da jeg var på vej til kassen. Egentlig skulle jeg bare have deres gode tilbud på økologiske mel, kerner, saft, juice m.m. Men i dag røg der altså også skønne tekstiler i 100 % bomuld og bånd med i vognen. 4 pakker af 2 x 1,4 meter til en pris af 79,- pr. pakke. Måske ikke super-duper tilbud, men ualmindelige søde liberty mønstre og farver, efter min mening:))



Og Remas båndpakker er jeg også stor fan af. Hamstrer altid til højtiderne, Jul og Påske. Men indimellem, som f.eks i dag, havde de også de gode pakker med 3 x 5 meter bånd pr. pakke i nogle lækre farver, mums.

Hvad jeg skal sy af det hele, er en helt anden sag, he he...
Jeg har egentlig slet ikke tænkt i de baner, men bare hamstret lidt til lageret;)
Hvis I har en eller anden super god idé, må I endelig sige til, fortsat god søndag, Stine:)

P.S. De har også andre gode tilbud, som f.eks. en kasse med broderigarner i alle regnbuens-farver til 49,-, strikke-garner, knappenåle, elastik m.m., så skynd jer......

15 kommentarer:

  1. Tak for tippet - ville egentlig bare have hamstret økologi tilbud imorgen, meen nu tror jeg da lige der kommer lidt mere med i vognen ;0)
    God søndag

    SvarSlet
  2. Nydelige stoffer og bånd. Hva med å sy små søte egg-varmere:)

    SvarSlet
  3. Ja hvad man ikke kan finde i REMA.. tak for tip.. jeg tror jeg kører en søndagstur!

    SvarSlet
  4. håber det er der endnu i morgen. Så godt tilbudet og glædede mig. Har før købt stof der. Fin kvalitet. (specielt da pakken var nedsat til 40 kr)

    SvarSlet
  5. Tak for tippet! Jeg må derind i morgen....det er jo lige på vejen :-)
    Fortsat rigtig god søndag til dig også :-) Kh. Linda

    SvarSlet
  6. Super, men kan jeg nå i Rema 1000 inden finalekampen? Tror jeg venter til i morgen.

    Hilsen Kirsten

    SvarSlet
  7. lækre stoffer .. må vist lige forbi "vores" rema i morgen :) tak for tippet :)
    kh♥

    SvarSlet
  8. Lækre stoffer er vild med det nederste på øverste billede. Jeg må vist et smut i rema i morgen, tak for tip :)

    SvarSlet
  9. Tusind tak for tippet, måtte straks i Rema 1000 men købte dog kun to stykker stof, men glæder mig til at få lavet noget af det.

    Måtte også lige have det lækre broderigarn, måske der skal hækles små cupcake af det.

    God søndag

    SvarSlet
  10. wow, har ikke sett hos REMA 100 her i Norge nei:)Da må jeg til REMA i morgen:)

    Klem fra Trine:)

    SvarSlet
  11. Tak for påmindelsen.
    Har udset mig nr. 2 på nederste billede, til fine sommerkjoler :) Må vist snige mig i Rema i morgen når jeg har afleveret unger ;)

    SvarSlet
  12. Godaften alle sammen

    jeg tror altså også at jeg liiiige skal et smut til i Rema 1000 i morgen, for lige at være helt sikker på at jeg har fået alt med jeg faldt for i dag,... måske vi ses ved hylderne!?

    Stine:)

    SvarSlet
  13. jeg fik også 2 pakker med hjem selvom jeg egenlig kun kom for at købe æbler, æg og andre af deres gode økotilbud. Jeg skal sy nederdele til pigerne efter denne opskrift http://marapytta.blogspot.com/2010/11/diy-nem-nederdel.html . Fik gså købt lidt garn som skal stikkes til en lille vest til lillesøster.

    SvarSlet
  14. What? Har aldri sett stoff eller bånd på Rema 1000 her i Norge - det er urettferdig! Det var skikkelig lekre stoffer!
    Kanskje jeg må kikke innom den største Rema butikken i distriktet og spørre.. tak for tips! :-)

    SvarSlet
  15. har ingen rema her i nærheden men har til gengæld netto og der skal jeg nogle gange holde tungen lige i munden og øjet stift rettet på handleseddelen for ellers går det galt ... med hensyn til bånd har jeg gang i en guirlande til juletræet .... jeg har lavet den over et par år og fortsætter og så jeg er også en bånd hamstre???

    SvarSlet