fredag den 8. april 2011

Har fruen fået pip....?

Sikkert ville nogen påstå, selv benægter jeg hårdnakket.

Har bare kastet min kærligehed på 5 små fugle, som jeg MÅTTE eje.

Ikke at de var specielt dyre, kostede bare 4,99 euro i Galeria (Leonard-Tiets-strasse 1), Berlin nær Fjernsynstårnet, hvis nogen skulle få samme lyst som jeg;)

Hvad hylen skal jeg bruge dem til, kunne jeg godt spørge mig selv??

Det ved jeg egentlig ikke??

Men jeg behøver egentlig heller ikke at vide det.

Det er nok for mig at vide, at jeg nyder synet at de små kræ og trækker på smilebåndet hver gang jeg ser dem:))

At de nu også er ved at bygge rede mellem mine rundpinde og i umiddelbart nærhed af mit arbejdsbord, gør ikke at jeg glædes mindre over dem, snarere tværtimod:))))


Hvad synes du, har jeg fået pip?:))))

12 kommentarer:

  1. Det skal jeg ikke kunne sige - men ikke pga. fuglene! De er meget søde.

    SvarSlet
  2. Så har jeg også fået pip, for de er da slet ikke til at stå for... :o)

    SvarSlet
  3. De er da bare for søde de små fugle ... jeg er sikker på at jeg også ville få pip hvis jeg fik mulighed for at købe sådan nogle :)

    SvarSlet
  4. Tak:))

    Det var lige de kommentarer jeg havde brug for

    god weekend, Stine:)

    SvarSlet
  5. Jeg har skam også fået pip! Går netop og leder efter små pippere til et sådan projekt:

    http://www.lekenhverdag.com/2011/03/lag-din-egen-fuglebur-lampe.html

    SvarSlet
  6. Ja, du har fået pip, men det er på den fede måde :0) Hvor er de søde og smart ide, at de laver rede i dine rundpinde :0)

    SvarSlet
  7. de er virkelig fine. VEd ikke om det er din stil, men denne lampe er fin med fugle i http://www.modcloth.com/Apartment/-Let-There-Be-Flight-Hanging-Lamp (man kan jo DIY den) god weekend!

    SvarSlet
  8. De er da helt uimodståelige. Det havde været PIP ikke at købe dem :)

    SvarSlet
  9. De er kjempesøte - klart du måtte ha dem. Tenk så fine de hadde vært i et rotting-fuglebur:)

    SvarSlet
  10. Havde jeg set havde jeg også købt dem omgående...om du har pip tror jeg ikke..ikke mere end vi andre i hvert fald!

    SvarSlet
  11. Pip eller ej...skønne er de i hvert fald...

    SvarSlet
  12. Skønne pipper! Især når de får dig til at smile, og så er det jo ligegyldigt om man har pip på anden vis. Rigtig god påske til dig og pipperne fra

    fru jensen
    Gudhjem

    SvarSlet