onsdag den 2. november 2011

Invitation

Så blev vores bog endelig trykt!
Vi har glædet os meget til at få et fysisk eksemplar i hånden, og nu vil vi gerne vise den frem.
Derfor holder vi er lille på-vejen-hjem-arrangement
mandag den 7. november
i RUM11,
Esbern Snares Gade 22, 1750 København V

Vi holder dørene åbne fra kl. 16 til ca. 19 og byder på en lille forfriskning.
Der vil være mulighed for at købe et signeret eksemplar af bogen til særpris.

Vi glæder os til at se dig.
Kærlig hilsen
Stine, Karen Marie og Rachel

5 kommentarer:

  1. Hvor er det dejligt for jer. Et stort tillykke med jeres nye flotte bog.
    Hvor ærgerligt at jeg bor så langt væk...men så må jeg i boghandlen og købe. :))
    En rigtig god bog fejrings dag til jer alle. :)

    SvarSlet
  2. Neeej, hvor gad jeg godt lige liste forbi... men må nøjes med lokalt indkøb på grund af afstanden.
    Håber i får en fantastisk aften på mandag :-)

    SvarSlet
  3. Her gad jeg godt deltage - men der er desværre for langt.
    Nå, må se om jeg kan få den lokale boghandler til at bestille bogen hjem, så jeg kan gennemblade den. (Og højst sandsynlig købe den)

    Rigtig fantastisk god aften på mandag.

    SvarSlet
  4. Kære Stine,
    Farmorfabrikken har været så heldige, at få lov til at anmelde jeres skønne, skønne bog.
    Den er alle pengene værd!!
    Jeg har netop lagt et indlæg på bloggen med en anmeldelse af jeres bog og "fugleunger". Så kig forbi :)
    Kh. Isabella

    SvarSlet