fredag den 20. januar 2012

Så er jeg også faldet...


... for de skønne farver og mønstre i det praktiske masking tape
Trådte i forgårs ind i Tutein & Koch i Farvergade 8
og blev fuldstændig bjergtaget af synet af mindst 100 forskellige ruller 
Jeg har endnu ikke set så mange varianter på samme sted
Kunne ikke længere styre mig, måtte bare eje, ret mange faktisk, der var så mange farver som var utrolig smukke sammen
I køen til kassen kom jeg dog til besindelse og valgt at lægge en hel del tilbage på hylderne og "nøjes" med disse 3
Nu skal jeg bare finde ud af, hvad jeg skal bruge dem til;))
Og det er der jo masser af inspiration af her i blog-land
God weekend, Stine:)

7 kommentarer:

  1. Hej hvor er de bare fine, kan godt forstå du måtte styre dig, smil ha en dejlig dag. klem

    SvarSlet
  2. Skønt at se du også er hoppet med på tape vognen - Jeg glæder mig til at se hvad du får ud af det:-)

    SvarSlet
  3. De ser fine ud, glæder mig til at se hvad du finder på at lave. Jeg har prøvet, men det blev ikke så godt som jeg havde håbet. Held og lykke :o)

    SvarSlet
  4. glæder mig til at se hvad du finder på med dem... jeg syntes nemlig også godt det kan være lidt svært.
    Jeg har også et par ruller liggende - for nøøøj hvor de bare frister :-)))))

    SvarSlet
  5. Der er i hvert fald masser af inspiration på Pinterest. Søg på masking tape.
    God weekend, Stine.
    Kh Puk

    SvarSlet
  6. Den butik MÅ jeg ind i. Tak for oplysningen :o)

    SvarSlet
  7. Ja, jeg har også været der - i krukken med tapen. Og som dig, havde jeg også svært ved at vælge... Jeg har allerede en ide til, hvad noget af det skal bruges til. Det bliver et projekt jeg kaster mig over, når weekenden er ovre...
    Go' weekend!

    SvarSlet