søndag den 1. april 2012

Vinderne er fundet



Tak til alle jer som har været med i legen og velkommen til alle de nye faste læsere. Det glæder mig, at I vil kigge med:))
Så har jeg trukket lod.
Min familie har slynget om sig med tal, mens de gik og smurte madder til frokost:))
Nr. 45 med bloggen Musses Verden
Nr. 68 med bloggen Meis
Nr. 3 med bloggen Pif, paf, puf
Nr. 12 med bloggen Under Pinjerne
og 
Nr 77 med bloggen Piximor
var de heldige.

Vær sød og sende mig jeres navn og adresser til min mail stihj@sol.dk, og så kommer gevinsten snarest.
Fortsat god søndag.

5 kommentarer:

  1. jubiiiiiii - jeg har vundet - sender fluks en mail til dig.
    Skulle lige sidde og slappe lidt af inden jeg gik i gang med at oliere dørkarme - dejlig start på det :-)

    SvarSlet
  2. Ih, hvor var de heldige. Tillykke tiol vinderne. Knus

    SvarSlet
  3. Fantastisk! Sender en mail om lidt. :-) Fortsat god søndag

    SvarSlet
  4. tillykke til de heldige :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  5. tillykke til de heldige vindere :D

    SvarSlet