fredag den 14. december 2012

Disse lune firkanter...



... skal jeg have afleveret hos Karina i dag. 
Projekt Varme 15 x 15 skal nemlig monteres her i weekenden.
Hjælpsomme kvinder mødes hjemme hos Karina på søndag, og samler alle de mange firkanter, 
folk har strikket til tæpper til de hjemløse.
Fantastisk Karina, at du, for det første er kommet på ideen, og
derefter søsat det kæmpe arbejde det er at få folk motiveret, skabt interesse omkring projektet,
få strikket, få samlet, monteret og leveret det hele.
Bravo!!

5 kommentarer:

  1. Flot stak! : ) jeg sendte mit bidrag for laaaang tid siden og håber at det kan bidrage til lidt varme til nogen som trænger...

    SvarSlet
  2. Jeg var med til at slutte det hele af i dag - og er ret sikker på, at jeg havde fat i flere af dine firkanter! Totalt fantastisk projekt, som man kun kan få hjertevarmen af at være med i (lad os håbe, at det også gælder for de hjemløse modtagere).

    SvarSlet