lørdag den 19. oktober 2013

Jul, jul....



.... jul.
På mandag udkommer Hendes Verdens første julehæfte
fyldt med dejlige opskrifter på lækker konfekt og julepynt i blandt andet papir, men også strik.
Disse julekugler strikkede jeg og skrev opskrifter til før min sommerferie.
På mandag kan du se dem "live" i bladet.

Hvis du ikke kan, men rigtig gerne vil, prøve kræfter med at strikke
julekugler, så afholder jeg en workshop
søndag d. 10. november
hvor jeg nænsomt vil føre dig gennem ind-, udtagninger og
flerfarvestrik, som er de teknikker, som skal til
for at strikke en herlig kugle.
Kig ind her og læs mere.





10 kommentarer:

  1. Hvor er de skønne!
    Kh Catrine

    SvarSlet
  2. Det er nogle superfine kugler! Jeg må vist have fat i Hendes Verden på mandag efter arbejde.

    SvarSlet
  3. Kan godt husek dem, og de er super fine- men det ved du jo, jeg synes at alt du laver er:-) Jeg har også været ved at lave julekugler- hæklede dog. De kommer på bloggen efter messen. Knus Heidi

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er helt sikkert også fine Heidi, ligesom alle de andre herlige ting du laver. Kh. Stine:)

      Slet
  4. Ser meget spændende ud...... må vist have anskaffet mig det blad på mandag!!

    SvarSlet
  5. er bange for der kommer til at gå Gertrud Sand i den i år, med alle de fine juleting jeg skal have lavet i år

    SvarSlet
  6. Dejlige julekugler - og dejlige julenørklerier - ikke et sekund for tidligt :-)

    SvarSlet
  7. wauw hvor er de smukke, glæder mig til at se dem IRL i morgen, når bladet hentes :)
    Jeg synes du er så sød, når du skriver at du nænsomt vil føre workshopperne igennem teknikken.....så kan det jo ikke afskrækken nogen fra at prøve :D
    Rigtig god weekend <3

    SvarSlet
  8. Hej Stine. Det er ikke spor for tidligt at få gang i julekuglerne. Spændende med dine nye designs på mandag :o) (i morgen)

    SvarSlet
  9. Uh, hvor jeg glæder mig til i morgen! Ville godt nok ønske jeg boede tættere på, for sådan en julekugle workshop ville da være helt fantastisk :-)

    SvarSlet