fredag den 8. november 2013

Her til morgen har jeg pakket....

Ny lækker uld kvalitet fra Hjertegarn til rejsen:)



... garn, pinde og guf, til en lang togtur jeg skal på i dag.
3½ time den ene vej, og 3½ time den anden vej, hjemad
ved aftentide. Der skulle pakkes en del, 
jeg skulle jo nødig løbe tør;)
Jeg skal nemlig til fernisering i Århus sammen med
disse 4 herlige kvinder
Lene Holme Samsøe

Vi har alle sammen en model med hver i
Annette Danielsen's nye bog
Mange Masker 

Jeg glæder mig helt vildt til endelig at se den færdige bog
 hilse på og gense de andre designere 
og se de 24 modeller "in real life"
Kom glad kl. 15:00 og se med.
Ellers kom en anden dag. 
Modellerne hænger der december måned med.

7 kommentarer:

  1. God fornøjelse :) og tillykke med udgivelsen.

    SvarSlet
  2. God togtur :-) Glæder mig til at se bogen :-)

    SvarSlet
  3. Ha en dejlig tur- det kan du kun blive fantastisk med sådan nogle kvinder. Knus Heidi

    SvarSlet
  4. Tillykke med bogen....er sikker på at dit bidrag er smukt og lækkert :)
    Håber I får en rigtig dejlig dag med masser af fagsnak og inspiration :)

    SvarSlet
  5. Glæder mig også til at se bogen, har allerede skrevet den på ønskelisten

    SvarSlet
  6. Rigtig flot bog - og vil være meget glad for at kunne se nærmere i den :-)
    Kh Marianne

    SvarSlet