torsdag den 8. november 2018

Red Resterne.....




.....Workshop i restestrik 

#restetrøjen, #restetrøjentopdown og #minirestetrøjen er alle 3 design som jeg har strikket af rester jeg allerede havde liggende i kurve og poser. Halve og kvarte nøgler, helt små rester og UFO'er som blev trævlet op, har dannet grundlag for de 3 modeller. 
På denne workshop fortæller jeg om tankerne bag mine restetrøjer, hvilke overvejelser jeg gør mig før jeg går igang, med hensyn til farver og kvaliteter. Jeg viser jeg hvordan jeg sortere i mit bund- og mønstergarn, og hvordan jeg får overgangene mellem de forskellige garner til at hænge sammen. 
Kom til en sjov og kreativ aften.
Du skal medbringe dine rester, og hvis du har mange, så bare nogen af dem;) 
Uld- og alpacagarner til ca. p nr. 3½ til 5, mohair, kid og sjove garner som flamé og glimmergarn. 
Du skal have p nr. 7 med enten som jumper- eller rundpind
Sted: Fox og Jane 
Adresse: Centrumgade 20, 2750 Ballerup
Dato: mandag d. 26. november
Tidspunkt: 18 - 21

Køb din billet her


Ingen kommentarer:

Send en kommentar