onsdag den 19. december 2018

2 x gul


Jeg har 2 designs med i Hendes Verden denne uge (uge 51/018)
Begge gule
Begge med et stænk af guld

Herover har jeg strikket i 3 kvaliteter fra Hobbii
Ribbon Lurex, som fås i 4 fede farver,
har jeg brugt til ribkanter
Kroppen og ærmerne har jeg strikket af 2 kvaliteter
Snowstorm (uld) + Kid Silk (mohair)
På bærestykket har jeg kun strikket med Kid Silk
Bemærk at der ikke er taget ind til raglan, men at antallet af tråde af Kid Silk bliver færre og færre 
og pindene bliver tilsvarende tyndere og tyndere.






En klassisk opbygget model som består af en ryg, et forstykke og ærmer, 4 dele.
Og herfra stopper det klassisk
Bemærk at boblerne allerede starter nede i ribben
Bemærk at ryggen og forstykket ikke er ens
Bemærk pindene med guld

Garnet jeg har brugt er Exclusive Alpaca fra Hjertegarn
og Flitter uni fra CeWeC





1 kommentar:

  1. Jeg er særligt vild med den blå :-) Super flot farvevalg.

    SvarSlet