onsdag den 13. november 2019

Red Resterne...



.... og strik et af mine nyeste designs i rester 
#nisserestehuen
Jeg har strikket i en blanding af uld, alpaca, bomuld og kid mohair 
i røde, vinrøde, pink, orange og koral farve +
en knald rød glimmergarn Paia fra Filcolana.

Jeg har strikket "striber" med glidende overgang mellem farverne, og alt efter tykkelsen, har jeg strikket med mellem 3 og 6 tråde garn.
Et garn er med hele vejen i min udgave og det er en rød kid mohair.
Men det behøves ikke, man kan bruge de farver og kvaliteter man har lyst til. 
Opskriften finder du lige her i Stines Varehus

Jeg har allerede lyst til at strikke en i en blå/lilla udgave
eller 
en hvor kanten starten med hvid/råhvid og langsom glider over i rødlige toner
eller
en hvor det er striber i sort og grå med masser af glimmer
eller.... ;)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar