tirsdag den 16. februar 2021

Veste er stadig ....


.... det bedste, hvis du spørger mig :)
Jeg ved ikke om det er overgangsalderen og de mange hedeture, eller bare det faktum at jeg slipper for at strikke, 2, helt ens ærmer, men jeg elsker altså både at strikke og gå med vest.

I dette kvartals udgave af Sallys, som følger med Hendes Verden denne uge (uge 7/2021) 
har jeg denne fede, afslappet, casual vest med. 
Du kan kigge ind på min Instragram profil Stinehoelgaard, hvor
du kan se designet på en model.

Vesten er strikket oppefra og ned, med lækre detaljer i drejet rib.

Den er strikket i Tyk & Tynd, håndfarvet flamégarn fra Charlotte Spagner, Handdyed.dk.
For at lette udtrykket har jeg valgt at lade 2 tråde kid mohair følge med flamégarnet,
og har her valgt Anisia fra Cewec (se det sidste billede i rækken).




Ingen kommentarer:

Send en kommentar