torsdag den 19. august 2010

10 ting om mig

Jeg er blevet tagget af søde Sara fra Bournonville, så nu skal I bare høre...

1) jeg er som regel den første på dansegulvet, og ikke til at hive væk derfra igen, jahhh...

2) jeg kan ikke lide og flyve uden min mand og mine børn

3) jeg har vist skrevet det før, i en anden anledning, men jeg æææælsker stærk lakrids, og bolsjer med lakrids fyld, Tyrkis peber og i den dur

4) jeg drømmer om at komme til Barcelona

5) jeg hader ineffektivitet

6) jeg æææælsker at sidde i sofaen, når børnene er lagt, og se fjernsyn og strikke samtidig

7) jeg hader, når folk ikke slår deres papkasser sammen, men smider kassen ud i fuld størrelse

8) jeg er ved at være træt af retro, nej, ups, det var vist ikke det rigtige sted at se det her, nå men nu kom det ud...

9) jeg nyder og læser kage-opskrifter, og ud fra hukommelsen, brygge mine egne kager sammen af hvad jeg nu har og lidt til

10) det sidste års tid, efter at jeg er blevet 40 år, har jeg fået sådan nogle "tanke-nedslag", fuck hvor går livet bare hurtigt, jeg kan næsten ikke nå og følge med

Jeg vil nu høre om Karen Marie, Kirkeby og D´johanna vil være med på legen.

6 kommentarer:

  1. Tak :-)
    Du er en skøn kvinde :-)

    SvarSlet
  2. Spændende at høre lidt om dig... ;) mange sjove ting....

    SvarSlet
  3. Jeg vil godt være med..
    Mht diasshow, så har du ret i noget af det irgtige med billeder fra nettet! Du skal down loade programmet picase /hvis du ikke har det allerede) så skal du lave en mappe der indeholder de billeder du vil have på dit dias-show. Når du har gjort det er der en knap der hedder noget i retning af opload til internet. Wupti, nu går du over i gadgets (diasshow) i blogger, hvor du så kan vælge din egen billedmappe nu, ved at vælge "billeder fra Pacasa-web" Tror jeg det hedder!
    Håber det hjælper, ellers skriv igen!
    Kh It-supporten. Maria :-)
    p.s min mand vile dø af grin, hvis han så jeg skrev it-support, idet det somregel er ham der er it-support her!

    SvarSlet
  4. Det var dejligt at læse lidt om dig, synes det er skønt at der popper små hemmeligheder om os alle op, rundt i blogland :)

    tak fordi du ville være med :)

    Kh Sara

    SvarSlet
  5. Hurra for ærligheden om retro - ENIG. Det ser super fedt ud, meeeen come on... der må være noget vi kan være mere vilde med.

    Glæder mig til at følge med.
    KH Cristine

    SvarSlet