lørdag den 9. oktober 2010

Jeg har fået en gave....

... af en meget kær veninde, som i den grad har ramt rigtigt, og som ved at jeg er glad for 70ér teaktræ. Så dette "cabaret-fad" var lige i øjet, lige min stil. Det er så skønt at få en gave, som man ikke ved, at man ønsker sig:)

Hvad jeg også godt kan li, er, når man giver en brugting, som oprindeligt er beregnet og designet til et formål, et andet formål, en anden måde at blive brugt på.
Der kan vist ikke herske nogen tvivl om at dette cabaret-fad i tidernes morgen, er blevet sendet bordet rundt indeholdende sildesalat, leverpostej og rødbeder, sky og saltkød....

.... men nu skal det i stedet for bruges som opbevaring til perler (disse i papir har jeg klippet at papir fra Rie Elise Larsen) og filtblomster (fra CcHobby)og andre dippedutter. Fadet er bare perfekt til mig og mit arbejde. Her har jeg det gode overblik over de materialer jeg lige pt skal bruge.
Og til Jul, jo, så kommer det på bordet med godter og snask!!
Så tak kære "Elitesvømmer" for din skønne gave:)))
Hvad med alle jer andre, har I fået gaver I ikke vidste I ønskede dig??

1 kommentar:

  1. Skønt med gaver man ikke selv viste man manglede, og er vild med ide´n at bruge det til opbevaring af skønne matrialer, elsker når alt er synligt, det giver kreativiteten frit løb.

    Jeg har en god veninde der altid ringer når hun har tøj tasker og jakker hun ikke ønsker mere. så overtager jeg gerne, og det er den bedste gave jeg kan få, at folk tænker på mig. og når det kommer til tøj kan jeg ikke huske hvornår jeg sidst købte noget til mig selv, mangler det ikke med en veninde der glædeligt giver mig brugt og ubrugt lækkert tøj. og hun bliver glad når hun ved jeg sætter pris på det. sådanne veninder er guld værd.

    Knus

    SvarSlet