onsdag den 27. oktober 2010

Mens jeg venter.....

.... på, at tage mig sammen til at hentet mit kamera ude hos niecen (som jeg selvfølgelig glemte i søndags til hendes 4 års fødselsdag), må I nyde dette skønne postkort af Mumitroldene og lille My.
Et af mine helt store ønsker, er kaffekopper med mumitroldene på, men er I klar over hvad en enkelt kop koster?? 200,-!!?? og de skønne skåle 250,-!!?? Det er liiiiige i overkanten til mit budget, for jeg kunne jo godt tænke mig mere end én kop;)
I stedet for, gik det lige an, at spændere for 30 kr blandet postkort, og så er min trang til mumitrolde-kopper styret indtil videre....:)

9 kommentarer:

  1. Jeg er også på mumi kop ønskerne, synes godt nok også prisen er krydret. men vil helt sikker ønske mig sådanne kopper fast fremover.

    Kh Sara

    SvarSlet
  2. Jeg har en hel samling i mit køkkenskab. Jeg har fået de fleste i gave. Ellers kan du jo planlægge en tur til Finland. Der koster de kun 80 kr.!
    KH Puk

    SvarSlet
  3. Jeg synes at kopperne plejer at koste 150,- og skålene 200,-

    Undrer mig at de priser du har set er så meget højere. Ved at det stadig er dyrt, men dog lidt bedre :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  4. Hej Stine.

    Hold da magle, det var noget af en pris..... Jeg har altid synes at Mummi´erne var SÅ uhyggelige, specielt Lille My. For mig er det pudsigt, at så mange er pjattede efter Mummierne, det tror jeg ikke jeg blir foreløbig, men hvem ved :o)

    God tur ud til niecen :o)
    Kh Anette

    SvarSlet
  5. Ja de er skønne og sjove de kopper -elsker når der kommer noget farvestrålende og humor ind i hverdagen:-)

    Meeeen...priserne er også lige i overkanten for hvad jeg vil give for en kaffe kop...uanset hvor sød den er:-)

    Håber du får en masse af dem i julegave!
    Kh. Malene

    SvarSlet
  6. Hej allesammen

    Puk, jeg må til Finland!!
    Og Mirjam Theresa, du har sikkert ret, det er nok 150 kr for kopperne og 200 kr for skålene. Jeg har vist stadig de svenske priser i hovedet, mig fjols:)

    SvarSlet
  7. Hejsa... du har vundet min give away.. :-)
    Gider du ikke sende din adresse i en Mail til mig?
    Michellekjaer@hotmail.com
    Mange Hilsner Michelle

    SvarSlet
  8. hEI:) Koselig kort, vi er og veldig fan av mummi:) Synes og de koppene er veldig dyre, men jeg er med på noen undersøkelser på mail og samler meg poeng så kan vi bytte inn i gaver etterhvert - og der hadde de jammen mummikrusene! Så nå er to stykker på vei hjem til meg i posten:) Å så har jeg sett at de i noen butikker er litt billigere - 149kr, så da kjøpte jeg iallefall en til minsten som en del av bursdagsgaven, han er helt vill etter mummi:)
    klem fra June:)

    SvarSlet
  9. Jeg kan godt forstå at du drømmer om de skønne krus. Man bliver så glad af at se på dem. Og er tilbage i barndommen i løbet af nul komma fem, hvor Mumierne lige så stille luntede rundt på TV. Faktisk var jeg en overgang lidt bange for dem, kan jeg huske - men det er da bestemt ovre. ;))

    Min datter har 4 krus og en kande og elsker det hele. :))

    SvarSlet