lørdag den 6. november 2010

Glimt fra mit badeværelse....



... hvor jeg har tilført lidt farve, i forme af maling på en Ikea skammel. Dertil en super skøn og blød badeværelsesmåtte købt Rema 1000.

Et ophæng til f.eks børster lavet af skønt stof fra Stof & Stil og et par aflagte cowboybukse lommer. Hæklet guldfisk, hæklet i neongarn fra Hjertegarn. Hænger i en uro med minder fra strand så som krabbeklør, sten med hul i, muslinger m.m.
Skålen til sæbe, har min mand og datter lavet for 6 år siden på et skønt højskoleophold på Kerteminde Højskole. Rakubrændt ler. Jeg holder utrolig meget af den lille "skål", farverne, formen og selvfølgelig minderne om 7 dejlige dage:)
God weekend til jer alle sammen
Stine:)

7 kommentarer:

  1. Skønne farver der er i skålen. God weekend til dig :-))

    SvarSlet
  2. Dejligt med makrobilleder af hverdagens æstetik! God weekend!

    SvarSlet
  3. Dejlige billeder...jeg er lidt nysgerrig efter at se hele uroen med fisken og så holderen af de aflagte jeans---måske du kunne overtales ti at vise et glimt mere af det?? :-)

    Tak for kigget indenfor - altid spændende at se hjemmene bag kvinderne her i blogland:-)

    Kh. Malene

    SvarSlet
  4. Hei, så fint innlegg. Flotte bilder.

    SvarSlet
  5. Totalt fede glimt!!!!!!
    Kh Maria

    SvarSlet
  6. Den pallen blev ju otroligt fin när du målade den! Gillar färgen skarpt.
    Har du sett skyltarna som finns på www.ramsign.no ? Riktigt fina, kanske något för dig också?

    SvarSlet
  7. fed neon fisk, hvor finder man mønster til sådan en :) tror kattene ville sætte pris på lidt fiske legetøj :)

    Kh sara

    SvarSlet