torsdag den 24. februar 2011

Sådan ser der ud i min...

... hækle-,læse- og hyggekrog inden i stuen for tiden. Men det bliver der jo konstant lavet om, til stor forvirring for manden:))
Har alting sin fast plads hjemme hos jer?
Eller flytter tingene pludselig plads??




P.S. Lampen har jeg selv lavet. Den blev vist i Hendes Verden (uge 6/2011), sammen med den jeg har hæklet i oldemorfirkanter, og som du kan se i mit forrige indlæg.
Den skønne lampe i indlægget her, har jeg lavet af en gammel lampefod, jeg fandt i storskald, sleb, sprøjtemalede og syede den kulørte skærm af forskellige rester stof, som jeg klistrede på et materiale som hedder Astralit (307098). Astralit er et selvklæbende materiale som du kan købe i metermål i Panduro Hobby.

20 kommentarer:

  1. Begge lampeskjermer er bare herlige! Nydelige farger!

    SvarSlet
  2. Hvor ser det bare mega hyggeligt ud!! Lampen er helt fantastisk, ligesom den du viste i sidste indlæg, og puden er jeg altså også helt tosset med!!

    SvarSlet
  3. Der ser rigtigt dejligt ud i din hyggekrog!

    Herhjemme bygger vi om, så der ser mest støvet ud ;-)

    SvarSlet
  4. Uhhhh sådan et hjørne gad jeg godt have, og det er vel egentlig bare at komme i gang med at få skabt rammerne, men der er ikke lige noget sted der er et absolut Jill's hjørne-sted så det skal findes først :o) Jeg har som regel mine hæklesager spredt godt og grundt rundt i hele huset, men det er jo hverken særlig fedt eller hyggeligt.
    Dit hjørne er fantastisk, og selvfølgelig skal der laves lidt om på det hele tiden :o) Sådan er vi kvinder og vores mænd sagen vel ja til både medgang og modgang...... engang ;o)

    SvarSlet
  5. Jeg indretter, og så når jeg er færdig kommer der en ny idé og så starter jeg forfra. Også til stor forvirring - mand synes aldrig han kan finde noget.

    Hilsen Grith

    SvarSlet
  6. Så fint og forårsfrejdigt der i dit hjørne.
    Tak for inspirationen.

    SvarSlet
  7. Det ser virkelig hyggelig ut i hobbykroken din:)

    SvarSlet
  8. Manden herhjemme har opgivet forlængst - konstaterer bare hvis der f.eks. er kommet en ny farve på væggen, mens han har været ude af døren :-)

    SvarSlet
  9. Jeg er også lidt flyvsk når det kommer til indretnng. Hver gang det bliver lavet om siger jeg til min mand: "Så nu er det som det skal være". Og alligevel bliver det helt lavet om når der er gået noget tid! Til tider til stor irritation for ham... Hvor er det i øvrigt en fed lampe du har fået lavet dig der:-)

    SvarSlet
  10. Fede lamper, begge to. Og virkelig et hyggeligt hjørne. Lige sådan et jeg går og drømmer om at få mig:) Her blir der også flyttet om og ændret en del hele tiden (og sikkert meget mere, hvis det kun stod til mig).

    SvarSlet
  11. Mja, jeg synes også der skal flyttes rundt og gøres ved, om jeg så kun skal bo en måned et sted, skal der gøres noget ved det, så jeg kan holde det ud. Men min mand.... derfor har sofaen taget turen laaaangsom rundt langs den ene væg, så snige sig hen langs radiatoren og så rundt igen til den anden side på KUN 6 år. men ved du hvad? Nu har jeg bestemt at det er MIG der bestemmer. Og så bliver jeg jo lige arbejdsløs fra tirsdag, så der skal males, slibes, laves kakkelborde, møbleres rundt und alles. Mors nørklehjørne med godt lys...
    Og mit cykelstyrsbetræk skal laves færdig, alle de ting der har ligget hen de sidste 6 år - alt skal laves færdigt. Og SÅ får jeg et arbejde til den tid. Lidt optimist må man vel være ;o)

    SvarSlet
  12. Hvor ser der altså hyggeligt ud i dit hjørne og jeg er stadig fuldstændig vild med din pude... og dine lamper

    SvarSlet
  13. En hyggelig lille krog du har der...

    SvarSlet
  14. Altså, hvor er jeg glad for, at der er andre af jer derude, som forvirrer jeres mænd, bytter rundt, skifter ud og i det hele taget laver en del forvirring i jeres små hjem. Jeg synes at det er livsbekræftende:)))

    Stine:)

    SvarSlet
  15. fin krog du har. Jeg bytter også tit om, det forvirre altså også min mand men jeg elsker det......

    SvarSlet
  16. hyggeligt hjørne... også lækkert lille bord ;0)

    SvarSlet
  17. Bare det var min hygge krea krog, sikke en dejlig stemning.

    SvarSlet
  18. Heisann!
    Nå ble jeg glad for å komme over din flotte blogg! Veldig enkelt og smart med den puta.

    Jeg gleder meg til å følge deg videre :o)

    Ha en flott weekend!

    SvarSlet