søndag den 20. maj 2012

Jeg har fundet...


... en modtager af dukketøjet.
Ærlig talt, så ville jeg ønske, 
at jeg kunne sende jer hver og én, et sæt tøj,
for sikke mange, søde og rørende historier.
Det har faktisk været svært at vælge,
men til sidst valgte jeg Pernille, som skriver at hun,
efter sommerferien skal starte en ny klasse op, og godt kunne
bruge tøjet i legekrogen.
Mange steder har folkeskolerne desværre meget små midler, så
når jeg sender det til Pernille, hjælper jeg hende og flere børn på samme tid.
Så, anonyme Pernille, kunne du være sød, at sende mig din adresse til stihj@sol.dk

9 kommentarer:

  1. Så fint at du valgte Pernille - så er der mange børn som får glæde af dukketøjet ;-)
    Vi andre må gå i krig med strikkepindende :-)

    SvarSlet
  2. Tillykke til Pernille ..
    og WOW for et fantastisk smukt foto !
    hilsen Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:))
      Billedet har jeg taget i dag på Bogø kl. ca. 16:45;)

      Slet
  3. Deilig bilde; det minner meg om sommer! :-)

    SvarSlet
  4. Tillykke til Pernille, det synes jeg var et godt valg.

    Jeg stod i Assens idag også på færgen til Bogø og vi talte om at en dag med picnickurv ville vi tage derover. Dælme da lidt sjovt at jeg er i nærheden af alle mulige blog-piger hele tiden når jeg er på tur.

    Ha en fantastisk ny uge, når den starter i morgen

    Kh. Lis

    SvarSlet
  5. Jeg kan faktisk dufte rapsen. Vi kørte forbi flere marker på vej hjem fra sommerhuset i dag.

    SvarSlet
  6. Det var det helt rigtige valg! Jo flere man kan glæde, jo mere kærlighed spreder man i verden.
    Hav en fantastisk varm dag!

    SvarSlet