mandag den 29. april 2013

Kan et prøverum være underholdende???.... (Edinburgh 1)


.... ja, det kan det!!
Her var en af de der overraskende 
og ikke planlagte oplevelser i Edinburgh.
4 veninder på tur, bruger også tid på shopping;)
Og her blev der brugt ekstra lang tid, 
på at prøve den nye sommerkjole.
På 1. salen blev vi mødt af en lang række forskellige klædeskabe.
Hver og et indeholdte hver sin lille indretning, men hvert sit tema.... 
pigeværelset, drengeværelset, diskoteket, skoven, haven, m.m.
Så fantastisk kreativt og underholdende.







13 kommentarer:

  1. Det med skabene er simpelthen en total fed idé.
    Sikke lange tynde ben fotografen er udstyret med ;D, helt sikkert pæne i sommerkjoler

    SvarSlet
  2. Fantastisk ide. Det gør det jo til en oplevelse at prøve tøj. Det kunne man lære lidt af. Sidst jeg var i prøverum var i Føtex i Svendborg. Kunne dårligt være der, for tøj, der ikke var hængt tilbage. Ingen skammel til at lægge noget på. Gulvet var eneste mulighed for at lægge fra sig, og det var meget snavset. Jeg påtalte det for de unge mennesker, men lur mig, om ikke der ser ligesådan ud, hvis jeg kommer i dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, tak, det er også den oplevelse jeg har flest af herhjemme.
      Og tænk, det der også var en del af den dejlige oplevelse, var at de 2 meget hjælpsomme ansatte, med glæde viste frem og bad mig vente, så jeg lige kunne se de sidst omklædningsrum. I det hele taget oplevede jeg yderst venlig service i hele byen.

      Slet
  3. Helt sikkert de smukkeste og sjoveste prøverum, jeg nogensinde har set - og jeg HADER virkelig gå ud og shoppe og prøve tøj :-)

    SvarSlet
  4. Det er altså noget ud over det sædvanlige. Kan du ikke sælge ideen her i Dk. Jeg synes det er vildt smukt lavet.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  5. Sikken sjov ide !
    Og en oplevelse ud over det sædvanlige.
    (og dem er der god basis for i Edingburgh).
    Du render sikkert også på noget garn ;o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Nå, nej, så ikke noget garn. Kiggede kun efter blade og bøger:))

      Slet
  6. Avra, hvor fedt!
    Så er det jo en sand fornøjelse at prøve tøj.
    Hvilken butik var det, hvor de havde været så eventyrlige i deres indretning af prøverummene?

    SvarSlet
  7. Det kan jeg ikke husk, var i så mange forretninger.
    Men det var i George street, den anden gode forretningsgade, som løber parallelt med Prinsess Street:)

    SvarSlet
  8. Wow, this actually looks like a lot of fun! :) xo

    SvarSlet
  9. Det var da en fantastisk fed oplevelse :-)

    SvarSlet
  10. Det var da mere en fantastisk... sikke en oplevelse !

    SvarSlet