onsdag den 2. april 2014

Er er nogen som kan hjælpe mig....


.... med at finde et "kontor" ude i byen??
 
Dem af jer, som læser med her på bloggen, 
ved sikkert godt hvad det er jeg har bruge for,
en arbejdsplads/kontor med
masser af hylde- og lidt bordplads, 
netadgang, lys og en kaffemaskine i nærheden:-)
Helst på
Frederiksberg, Nørrebro, Valby m.m.
Det må meget gerne være et fællesskab, hvor der
også er andre som arbejder og har deres daglige gange,
og at man en gang i mellem kunne mødes over en kop kaffe.
Er der nogen, som kender nogen, som kender....???
Så skriv endelig til mig på
stihj@sol.dk
Tak :-)

6 kommentarer:

  1. Prøv at tage fat i Frederikke Brostrup , hun er børnefotograg (du kan finde hende på IG under hendes navn) hun søgt en fæller til et kontorfællesskab på indre Østerbro på IG i sidste uge

    SvarSlet
  2. Ellers er Anne Sofie/ /Fingernem i gang med at oprette en krea kælder, det kunne måske være en mulighed?
    Men det er jo selvfølgelig stadig på tegnebrættet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Som Maria siger, er du meget velkommen til at sende mig en mail på fingernemblog@gmail.com.

      Slet
  3. Tak for svar begge 2 og også tak til dem som har skrevet til mig via mail:-)

    SvarSlet
  4. Jeg kender ikke nogen, jeg bor for langt vaek, men jeg skal da hoere veninderne.

    SvarSlet