tirsdag den 1. februar 2022

Kom med på Workshop i farverige Marokko


Jeg elsker garn, det hersker der vist ingen tvivl om.
Mit arbejde går 100% op i garn, strik, hækling eller tunesisk hækling.
Min fritid handler også en pæn del om garn :)
I min fritid eksperimentere jeg og leger med garn,
jeg arbejder med de rester jeg har fra diverse designs.
Jeg finder på restedesigns, men arbejder også med billedvævning, jeg frihåndshækler og eksperimentere med tuftning.

Det er min leg med garn der kommer i spil på denne fantastisk tur til Marokko, hvor
du ud over at modtage undervisning af mig, for en skøn uge med dejligt samvær med andre garn interesserede deltagere, og ser Marokko indefra. 

Jeg var selv på ligende tur i efteråret 2021 med strikdesigner Annette Danielsen.
Jeg elskede det, fra start til slut.
Vi boede i den lille landsby Lahmadat i Mariannes og Abdels skønne hjem.
Programmet var fint og alsidigt.
De andre deltagere havde samme interesse som mig, så masser af skøn snak og grin.
Vi fik serveret den lækreste marokkanske mad lavet af lokale kvinder fra landsbyen.

Den rejse jeg skal være underviser på ligger i uge 43/2022
fra 22. til 29. oktober
og den kommer i grove træk til at indeholde det samme som ovenfor beskrevet
Du kan læse meget mere her og det er også her du tilmelder dig.
Scoll endelig ned og se billeder fra min tur, Marianne og Abdels hus og flere af mine tekstile billeder.










 

1 kommentar:

  1. Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i ett förhållande med Anderson i flera år, gjorde han slut med mig, jag gjorde allt för att få tillbaka honom men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har till honom, Jag bad honom med allt, jag gav löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en trollformler som kunde hjälpa mig att besvärja honom men jag är typen som aldrig trodde på trollformel, jag hade inget val än att prova det, jag mailade trollformlern, och han sa till mig att det inte var några problem att allt kommer att vara okej innan tre dagar, att mitt ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, han förtrollade och överraskande nog den andra dagen, klockan var runt 16.00. Mitt ex ringde mig, jag blev så förvånad, jag svarade på samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag blev så glad och gick till honom. Det var så vi började leva lyckliga tillsammans igen. Sedan dess har jag gett ett löfte om att alla jag känner som har problem med relationen, jag skulle vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda verkliga och kraftfulla trollformaren som hjälpte mig med mitt eget problem. Hans e-post: {drogunduspellcaster@gmail.com} du kan maila honom om du behöver hans hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.
    1) Kärleksbesvärjelser
    2) lösning och bot mot all sjukdom
    3) Örtkur för alla sjukdomar/sjukdomar
    4) Äktenskapsbesvärjelser
    5) Graviditetsbesvärjelse
    6) Uppbrottstrollformler
    7) Dödsbesvärjelse
    8.) Du vill bli befordrad på ditt kontor
    9) vill tillfredsställa din älskare
    10) Lotteri
    Kontakta denna fantastiska man om du har några problem för en varaktig lösning
    genom {drogunduspellcaster@gmail.com}

    SvarSlet