tirsdag den 4. maj 2010

En sjov arbejdsdag....:)

I dag kommer hende her hjem til mig, og så skal vi fotografere (fotografen er Anitta Behrendt) en "sag", som vi sammen har gået og planlagt, forberedt og produceret.

Et skønt stykke og forhåbentlig vellykket arbejde er ved sin sidste fase, som er styling og fotografering, efter at have været i gennem brainstorming (på hyggelig café :)), valg af farver og materialer og uddelligering af opgaverne.

Selv om vi arbejder ud fra det samme oplæg, er det altid spændende at se hvad den anden part har frembragt, og på en eller anden forunderlig vis, matcher vores produkter altid sammen og spiller lidt op til hinanden...

Jeg glæder mig:)

Min kat Sesam nåede også lige af fange en af de hæklede, neonfarvede fisk, inden at den blev sat på uroen sammen med sine søskende.....:)

6 kommentarer:

  1. Hi hi, du må da hellere få hæklet en fisk til Sesam også :)

    Hvem laver I arbejdet for denne gang?

    SvarSlet
  2. Sød kat. Det ser så sødt ud som den sidder der med poten. Rigtig i legehumør... Men hvem ville ikke være det med så søde legesager som en noenfisk - og til og med jemmegjort.

    SvarSlet
  3. Hej alle 3,

    tak for kommentarerne.
    De her sager som Karen Marie og jeg laver sammen på "frivillig" basis, er ikke bestemt til noget ugeblad på forhånd. Når fotografen har ordnet billederne sender hun dem afsted til f.eks Hendes Verden, men det kunne også være andre ugeblad.
    Ja katten var rigtig legesyg i går, men det var næsten værre i dag. Jeg måtte på et tidspunkt lukke den ind på Folkes værelse fordi den var "helt oppe og køre" over alle de muslingeskaller, krabbeskjold og de hæklede fisk den kunne daske til:)
    Stine:)

    SvarSlet
  4. Kære Stine - Ja det er altid sjovt at lege med dig! Og selv om jeg var totalt bombet da jeg drog afsted efter en dejlig dag, så var der allerede gang i nye ideer. lad det endelig fortsætte på den måde, super inspirerende at arbejde sammen med dig :0)
    Dejlig arbejdsdag til dig, knus Karen Marie

    SvarSlet