lørdag den 27. marts 2010

Flere stjerner


Jeg har haft et indlæg om stjerner, men her kommer et til.
Var for første gang forbi og indenfor i en skøn og vist forholdsvis ny butik på Frederiksberg
1001 Perle, Gammel Kongevej 105.
Dejligt, dejligt, dejligt.....
Perler og tilbehør i alskens lækre farver og udformninger. Som var som at stå i en anden slikbutik, men her kunne jeg oven i købet røre ved tingene...



De emaljeret stjerner faldt straks i min smag. Man kan få mange andre figurer i lige så mange farver, ja flere endda.
Nylon snor, læder, gummi, elastik, tyndt eller tykt i alle regnbuens farver.
Dejlig butik...
Mine stjerner skal forresten bruges til øreringe og resten havde jeg tænkt mig at binde dem i den tynde nylon snor, og bruge den som halskæde.

2 kommentarer:

  1. Sikke nogle lækre emalje stjerner! Mange tak for linket ;-)

    SvarSlet
  2. De ser rigtig fine ud. Glæder mig til at se dine kreationer af dem:)

    SvarSlet