onsdag den 17. marts 2010

Snyd og humbuk!


Karen Marie og jeg har været i først nævntes sommerhus i Rørvig fra søndag til mandag, hvor vi om mandagen i det skønneste solskin skød en sommersag sammen med fotografen Anitta.

Det er utroligt hvor let man kan snyde, pudse et lille fint køkkenvindue som stilles på klem, lidt solstrejf ind af selvsamme, og lidt frisk grønt i nogle lyse potter, så er den hjemme.

Derimod kan ingen se, at når vi kiggede ud af vinduet, lå der stadig små dynger af sne, kakkelovnen arbejdede for fuld tryk og vi gik rundt i uldne sweaters:)

5 kommentarer:

  1. Det minder lidt om sommer... mmm, sommer !!

    SvarSlet
  2. Dejligt billede og hvor er det dejligt at I sådan fik et par dage til at gå med at skabe sommer det kan man da kun blive glad for.

    Det lyder måske lidt søgt men jeg synes ofte at der er noget ved lyset på billederne i bladene der er forkert. Særligt omkring jul synes jeg det er tydeligt at billederne ikke er taget i decembers hyggelige halvlys og selvom jeg godt ved det må være sådan synes jeg alligevel at det er lidt irriterende og der går helt sport i at kikke efter alle de små tegn på at der er "snydt med årstiden"

    Dejligt at jeg nu kan kommenterer direkte, det har jeg savnet. Jeg har iøvrigt redigeret lidt i min henvisningsblog og skrevet nederst på siden hvordan man gør så jeg ikke længere skal sidde og skrive det ind i kommentarerne. Det var dig der gav mig skubbet til det, så mange tak for det.

    SvarSlet
  3. skønt billed. det får smilet frem :)

    Kh sara

    SvarSlet
  4. Ja tænk en gang at man har et job hvor det er den største dyd at snyde ;0)Men sommer er det jo, det kan enhver jo se!

    Knus Karen Marie

    SvarSlet
  5. Hei du :))Jeg fant deg inne hos Karen Marie nå nettopp. Du har så mye fint på bloggen din ser jeg. Skapet og krakken som var tapetsert i petroleumsfarget tapet var jo helt nydelig!
    Vinduskarmen din ser akkurat så sommerlig ut som det var meningen at vi skulle tro ;)
    Men det er en morsom utfordring å kunne skape slike illusjoner. Det er jo også kreativitet :)Ha en fin dag videre! Beste hilsener fra Kardemomme :))
    Ps! Glemte helt å tipse deg om en norsk smykkedesigner som lager smykker av gammelt porselen. Litt i samme stil som de du viser under her. Jeg kjøpte en vidunderlig ring av henne som var laget av en Wiinbladplatte. Her er linken til "På nytt": http://epla.no/shops/Paanytt/
    Hun heter tante Mimmi her i bloggverdenen og du har kanskje oppdaget henne allerede men jeg tipser likevel..

    SvarSlet