lørdag den 4. september 2010

I min "baghave"...

... er Dahlia´erne store som spisetallerkner. Og står og strutter i de skønneste farver.
Det er ofte her på dette sted, bagerst i "min" have, at jeg slår mig ned sidst på dagen og får en tiltrængt kop kaffe.

I er hjertelig velkomne til at komme på besøg. Faktisk vil jeg anbefale alle at komme forbi her i September og nyde den farveeksplosion af sommerblomster som der slår jer i møde når I passerer hækken, og træder ind i "min" have.

Her er fred & ro.


Her er masser og farver og skønne blomster og planter.

.... i "min" skønne have;))))))


9 kommentarer:

  1. og skøn er den i hvert fald "din" Have :)

    SvarSlet
  2. Det er en skøn oase - din baghave :-))

    SvarSlet
  3. En meget smuk have, du der har og dejligt du vil dele den :-) Hi hi :-)

    SvarSlet
  4. Nämen åh, så vackert! Förstår att du trivs i din have

    SvarSlet
  5. Sikke et fantastisk sted at have lige i baghaven.
    Blomsterne er gudesmukke.

    Og stort forsinket til lykke med fødselsdagen.
    Håber dine andre gaver var lige så smukke som din gave til dig selv.

    SvarSlet
  6. Man kunne drømme om, at flytte ind i "din" baghave...

    SvarSlet
  7. ja LandbohøjskolensHave er bare mit dejlige "åndehul";)))
    Jeg holder især af afdelingen med alle blomsterne. Men hvis I er i nærheden på Kulturnatten, skulle I prøve at gå et smut ind i den anden afdeling med søen, hvor man de sidste 2 år har sat kulørt lys på træer og buske og haft en dj til at spille nede på "øen". En helt fantastisk oplevelse.
    Og så er det gartis det arrangement.
    stine:)

    SvarSlet
  8. Uha, din gartner må have en medhjælper. Dejligt sted. Kom der for mange år siden, da jeg boede i Valby. Der er så mange træarter, så jeg bliver helt svimmel..

    SvarSlet
  9. ja du har en skøn baghave - kommer der selv ind imellem, men du har åbenbart ikke været hjemme, når jeg har været der ;0) Glæder mig til at se dig i morgen!

    Knus Karen Marie

    SvarSlet