lørdag den 31. juli 2010

Postkort fra sommerlandet....

Tænk engang!
Nu har vi haft vores Canon/PowerShot A 620 kamera i næsten 6 år, og det var først her for en lille uges tid siden, at vi opdagede den manuellefocus, så jeg kan tage billeder helt ned til en afstand på 5 cm, som jeg har sukket så længe efter. Jeg er nemlig vild med de billeder, hvor motivet står klart i forgrunden og baggrunden er sløret.
He, he.... og jeg har ellers været nede på knæ og bede om at der blev plads til et nyt kamera i budgettet. Men det er jo slet ikke nødvendigt nu:)))
I stedet ligger jeg på knæ her i sommerlandet og knipser løs af alt hvad jeg ser!!
.... og jeg er blevet så glad for billederne at jeg synes at I skal se dem.




11 kommentarer:

  1. Tænk, alle de penge I sparer...
    Fine billeder.

    SvarSlet
  2. hehe, det var da heldigt at i sparede de penge :) skønne billeder :)


    kh Sara

    SvarSlet
  3. Den funktion kan jeg godt forstå du er glad for at have fundet. Fine billeder og tak for at du deler dem med os andre :-)

    SvarSlet
  4. Skønne billeder, de kan jo både hækles og broderes :)

    SvarSlet
  5. Dejlige billeder... men altså: kvinder og teknik ;-) Tsk-tsk... Kh Lisbeth

    SvarSlet
  6. Skønne dejlige billeder. Tak fordi du deler dem med os :)
    Der er ikke noget så fedt som at finde flere funktioner på sit cam. :)

    SvarSlet
  7. Ha ha, fantastisk når den slags legetøj kan overraske, selv efter seks år. :-)

    SvarSlet
  8. Hej Stine,
    Tillykke med de nye funktioner! Billederne kan jo bruges på forskellig vis :)
    som Hanne også nævner :)

    SvarSlet
  9. Wow... Fine billeder.
    Digger også når det er skarpt - og sløret i baggrunden.
    Jeg har et Canon IXUS som jeg er lidt uvenner med - måske jeg bare skal lære det bedre at kende...
    Knus Maren

    SvarSlet
  10. Tak for alle jere dejlige kommentarer:)
    Det glæder mig at I også kan lide at kigge på billederne, og ja hmmmm, kvinder og teknik!!
    Tilgengæld har jeg øvet mig rigtig meget, så jeg viser jer snart nogle flere billeder;)))
    stine:)

    SvarSlet