torsdag den 22. september 2011

I morgen...


... drager jeg mod Fanø og weekendens Strikkefestival.
Festivallen afholdes hver 2. år, dette er den 4. festival og jeg har været med de sidste 3 gange som underviser.
Tøjet er pakket, undervisningsmaterialet er kopieret og bundet og nu glæder jeg mig bare til at øse ud af min viden omkring oldemorfirkanter på de 4 workshops som jeg skal afholde denne weekend.
Hvis du kommer på festivallen, og kan genkende mig (jeg har navneskilt på), så kom endelig hen og sig hej.
Vi ses:))


7 kommentarer:

  1. lækker firkant, den lilla og orange!
    Rigtig god tur til Fanø, der er så skønt.
    Mvh Maria

    SvarSlet
  2. Jeg er desværre ikke på en af dine workshops, Stine, men måske ses vi alligevel :)

    SvarSlet
  3. Ville såååå gerne have været på en af dine workshops - men de var vist overtegnet, inden jeg fik mig sat tilrette - god festival til dig og til mig :-) Måske vores veje krydses...

    SvarSlet
  4. Jeg håber da i den grad vi kan finde et lille hul til en kop kaffe, det kunne da lige være lidt hyggeligt!Og god hækle lyst :0)

    God tur - vi ses, knus Karen Marie

    SvarSlet
  5. Tak Mie, hvor er du sød. Håber at vi mødes:))

    Søde Karen Marie, DER må der var tid til kaffe:))
    Også god tur til dig.

    Knus Stine

    SvarSlet