søndag den 16. oktober 2011

Tratrala la....

... så er klokken passeret 12:00, og en vinder er trukket.
Den heldige, som også er, hvad ser jeg, fødselar i dag, er Ettej, med bloggen knurre-kat.
Hurra og dobbelt tillykke til dig.
Gider du og sende mig din adresse på til stihj@sol.dk.

Og til alle som har været med, tusinde tak, fordi I er derude, og gider og kigge ind hos mig. Og velkommen til alle de nye faste læsere, dejligt at I har meldt jer til her på bloggen. Det er så fantastisk at få respons på det man går og laver, tak:))
Og skuller der være nogen som absolut ikke kan leve uden den skønne bog, kan den købes her!!

6 kommentarer:

  1. Tillykke tillykke....!
    :-) Liv

    SvarSlet
  2. Tusind tak. Glæder mig helt vildt til at nærlæse den bog.

    Fortsat god søndag i det skønne vejr. :-)

    SvarSlet
  3. Det var en dejlig fødselsdags gave for den heldige :-)

    SvarSlet
  4. Heldige Twin -sis ...
    Det var i hvertfald det lærerne troede da vi gik i skole ....
    knus♥

    SvarSlet
  5. Den ser flot ud, tillykke med den. Jeg ville elske at vinde den :-)

    SvarSlet