søndag den 9. september 2012

Vinderne er fundet

Tak alle sammen, fordi I gad og lege med.
Det er fantastisk med den opbakning:))
Tillykke til de 6 heldige vindere, som er følgende....


.... 42. kommentar kom fra Margit/creativetail@gmail.com...


 ..... 44. kommentar kom fra Skarvtjarns Greta...


 .... 29. kommentar kom fra Signe Bang...


 .... 167. kommentar kom fra Glambæk Design...


 .... 203. kommentar kom fra Katrine Lind...


... og 216. kommentar kom fra Anne med kommentaren: Deltager glad og gerne med 2 lodder, skønt jeg kan se muligheden for at vinde er ret lille, men bøgerne ser ret skønne ud.
Har meldt mig som fast læser.
Venlig hilsen Anne

Kan I være søde at sende mig jeres adresser til stihj@sol.dk hurtigts muligt, og helst inden onsdag, for jeg rejser torsdag. 
Hvorhen fortæller jeg om senere:)))

9 kommentarer:

  1. Tillykke til alle de heldige :o)
    - og mon ikke du drager sydpå ? Det ville jeg gøre, hvis jeg havde en smule ferie..
    hilsen Mona

    SvarSlet
  2. Gratulerer til alle de heldige vinnerne!!
    God tur dit du skal! :-)

    SvarSlet
  3. Heldige piger :)
    Jeg må på udkig efter
    Ihvertfald mindst den ene bog
    Knus og go søndag
    Glæder mig til at gøre hvor turen går hen :)

    SvarSlet
  4. Hej Stine. Ja jeg nåede slet ikke at deltage.... Tiden flyver lidt for hurtigt for mig for tiden. Håber du må få en god rejse lige gyldigt om det er buisness eller pleasure.....
    Kh maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Maria, ja inden man har fået set sig om så....
      Tak, jeg er sikker på at jeg får en dejlig ferie, ren fornøjelse:))

      Knus Stine

      Slet
  5. Tillykke tillykke til alle vinderne ; )

    SvarSlet
  6. Tillykke til vinderne...god rejse og søndag ;-)

    SvarSlet
  7. JUBIIIII....Hvor heldig har man lov at være? Jeg har sendt dig en mail med adresse. Og så god tur til dig og familien. :-)

    SvarSlet
  8. stort tillykke til vinderne. Håber at de får masser af glæde af gaven.

    SvarSlet