mandag den 15. september 2014

Så er det snart Jul ;-)....


 ... og her kan du få et smugkig på de ting jeg har designet og strikket til 
Alt om Håndarbejdes 
Julemagasin i år 2014
Herligt julepynt til træet, i både klassiske farver og motiver,
al la snemand, sweater, sok m.m.
Men jeg har også leget med farverne, i den mere orientalske
stil hvor jeg har strikket små mini Babusker til træet.
Hvis du kan li hvad du ser,
så er det muligt at bestille bladet  
inden den 2. oktober, så du kan få magasinet tilsendt direkte til din
egen postkasse, og ikke skal rende rundt i diverse kiosker i håbet om at de har det hjemme.
Og de ting du ser her er "bare" mine. 
 Der er jo mange andre skønne strikket, hæklet, syet, broderet, applikeret m.m sager, designet og udført af andre designere.







14 kommentarer:

  1. Hvor er det bare fint, skønne skønne sager.
    Det jo lige før man ønsker Julen skal komme.

    Knus Susi

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihhhh, tusind tak Susi, det er jeg glad for at høre :-)

      Slet
  2. Hvor er det fint. Dine små jule babusker er jeg helt vild med :-)

    SvarSlet
  3. Super flotte :-) Tror ikke det er for min små coktailpølser til fingre ;-)

    SvarSlet
  4. Gik lige her i weekenden og tænkte på, om jeg skulle sige noget om at det snart er jul:-) Men jeg frygtede at blive lidt upopulær....Nu har du så sagt det højt og det er dejligt, for jeg elsker juletiden.....

    SvarSlet
  5. Total lækre babuska ophæng :) De skal da vist pryde mit træ i år :)

    SvarSlet
  6. Yeah, julen står på spring. Og sikke søde små ophæng!

    SvarSlet
  7. Helt sikkert et blad jeg må have fat i, så de små trøjer og barbuskaer op også kan komme op hjemme hos mig.

    SvarSlet
  8. Sikke nogle søde ting, du har lavet!! Jeg er vild med den lille sweater og forelsket i Babuschka-kuglerne, de er fantastiske!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihhhh.... tak, hvor er jeg glad for at høre det :-)

      Slet
  9. Åhh, hvor er de fine dine juleting:-)
    De små julekugler er da helt bedårende....

    SvarSlet
  10. Hold op hvor er de små Babuschkaer fine og den lille trøje. Så fint

    SvarSlet