tirsdag den 3. marts 2015

Strik med farver


Jeg holder kursus i strik med farver
Vævestrik
En teknik hvor man danner farvemønstre med flere farver, 
men kun strikker med en farve af gangen
Gobelinstrik 
En teknik hvor man strikker med flere farver på en pind
gerne større felter, og farverne snos om hinanden ved farveskift
Flerfarvestrik
En teknik hvor man strikker med 2 farver på én gang

Det er 5 gange, af 2 timer og 1 kvarter,
fra kl. 19-21.15
Det er om mandagen
på Sølvgadeskole

Du kan læse mere her, hvor du også kan tilmelde dig

2 kommentarer:

  1. De der nye strikketeknikker gør mig svært nysgerrig og lur mig om jeg ikke en dag er nødt til at lære dem at kende...;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det håber jeg da Tina
      Nye teknikker er det dog ikke, nærmere gamle kendinge. Men måske nogle teknikker, man lige skal tage "tilløb til".

      Slet