torsdag den 31. marts 2016

Et vægtæppe bliver til




Her kan du se hvordan mit seneste vægtæppe bliver til.
Jeg er blevet fuldstændig vild med væve, skøn proces.
Jeg udvælger nogle rester af mine strikgarner i de farver,
 som jeg kan li.
Som regel har jeg en ide om hvordan mit vægtæppe skal starte, eller et eller andet element jeg gerne vil have pryder tæppet, men derfra går det så løs og jeg ender altid ud med noget, som jeg ikke fra starten af havde forstille mig.

Har du lyst til at prøve kræfter med vægtæpper og få lidt fif og fede fiduser....
så underviser jeg i Loppeshoppen/Diakonissestiftelsen 
torsdag d. 14 april 18:30 - 21:30.
Du kan tilmelde dig en uge før, altså torsdag d. 7. april 
her (tror jeg :-))

Find mere inspiration her på min opslagstavle på Pinterest


Bagsiden af mit arbejde

Det giver super fed effekt at bruge garner i forskellige tykkelser, og kvaliteter. Her har jeg tilføjet baner i Karteflor

Fin detalje

Så blev det færdigt. Tilføjede en birkegren og lædersnøre som ophæng.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar