tirsdag den 29. november 2016

Knitwork Julemarked lørdag d. 3. december


På lørdag d. 3. december 
fra kl. 11 - 17
afholder Knitwork julemarked
i Indre Medborgerhus,
Charlotte Amundsensplads, Nansensgade
Billet: 20 kr
Masser af julehygge og salgsboder.
Jeg har selv en stand med hæklede Gopler, 
mindre hæklede punge m.m.
Derudover har jeg diverse unika håndarbejder
Du kan også deltage i mit Lotteri og vinde skønne præmier, håndarbejdsbøger, garn m.m.
Jeg ved også at Charlotte K, Karen Marie Dehn og Signe Strømgaard har stande med mange lækre sager.
Håber at vi ses :-)

2 kommentarer:

  1. Hvor lyder det bare hyggeligt. Øv - jeg er end ikke i nærheden af Kbh den dag. Desværre. .

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var ærgerligt Elisabeth, men kan fortælle at det var et super hyggeligt arrangement

      Slet