søndag den 21. maj 2017

12.000,- er samlet ind....

De små short og djævlehuen har jeg hakket, men den fine liberty body er syet af Marapytta

.... men jeg mangler stadig de sidste 35.000,-
Jeg er utrolig taknemmelig over jeres hjælp og støtte indtil videre.
Men jeg kæmper videre og prøver at nå ud til så mange som muligt som har lyst til at støtte mit arbejde i at udgive en bog med små modeller i Tunesisk hækling
#Tunesiskhæklingtildemindste
Hvis I har lyst må I meget gerne, sige det videre, eller selv smutte ind på Booomerang og give et bidrag, eller forudbestille en bog til 200 kr (incl porto) enten til dig eller en du kender.
Eller en workshop??
Alle bidrag modtages med kyshånd :-)
Kig ind her og læs mere.


Bloomers og lille dragt med smæk syet af Marapytta

7 kommentarer:

  1. Hvor er det noget fantastisk tøj, du har lavet. Jeg håber, du når i mål.

    SvarSlet
  2. Utrolig smukke modeller,og jeg vil gerne eje en bog og betale for den. Jeg har haft lidt problemer med at få lov til at betale i systemet. Jeg prøver igen, og ellers kontakter jeg dig.
    Håber virkelig at det lykkes for dig:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. - og nu kom jeg igennem:-)

      Slet
    2. Tusind tak Vibstrik, kram her fra og senere en bog :-)

      Slet
  3. Sejt. Held og lykke med det 👍

    SvarSlet
  4. Hej Stine
    Jeg har lavet et indlæg på min Facebook side om din crowdfunding så vi kan få spredt budskabet her på falderebet. Tjek det gerne på ud på Spuur Spot ✔️✔️✔️

    SvarSlet
  5. Hej Stine
    Tillykke med at din indsamling gik godt og vi nu kan se frem til en spændende bog med lækre hakke opskrifter. Jeg håber du kan lave et indlæg om hvor man kan forudbestille bogen, da jeg ikke nåede med i puljen, pga indlæggelse med mit lille barnebarn på 4 1/2 mdr.
    Venter spændt :)

    SvarSlet