torsdag den 14. september 2017

tunesisk hækling til de mindste...


.... er kommet fra tryk.
Det er så vildt at min ide, drøm og projekt er lykkes og gennemført, jaaaa.....
Jeg er så stolt af mit arbejde og jeg er så taknemmelig for al den støtte jeg fik under min crowdfunding.

Jeg har arbejdet på bogen sporadisk og mellem andre opgaver gennem et par år. Drømmen var at lave nogle enkle, let tilgængelige "grundopskrifter", som læseren selv let kan hakke efter eller ændre lidt på. Jeg synes helt bestemt at opgaven er fuldført :)
tunesisk hækling til de mindste
er den første bog af sin slags.
Den første bog hvor det kun er opskrifter til familiens mindste 
14 enkle designs til piger og dreng,
 gradueret i str. 6 (12) 18 (24) mdr.
Lækre tykke og tynde trøjer til ude og inde, en skøn vest, som kan bruges til det hele, også som ulden undertrøje på de koldeste dage.
Bluse med et flot grafisk mønster eller striber, som kan knappes op i de forrester raglansømme, så de nemt kan trækkes over de små hoveeder. Bloomers (små shorts) med striber eller bobler, smækbukser med korte ben, 2 fine kraver, en klassisk djævlehue og en farverig bold.

Forhandlerliste

Bogen kan du også købe direkte her hos mig i Stines Varehus
Foto: Anitta Behrendt





7 kommentarer:

  1. Spændende. pøj pøj med udgivelsen. :)

    SvarSlet
  2. Glæder mig også til og fingrene i bogen 😁
    Har med glæde fulgt med om der kom noget nyt om bogen😁 så det her er bare fantastisk. Har med glæde støttet for projekt, for som du siger der er ikke mange hakke opskrifter og min kærlighed er virkelig faldet for tunesisk hækling 😁
    Vh Saskia Kroes Pedersen

    SvarSlet
    Svar
    1. Så dejligt at høre Sazkia :)... glæder mig til at sende den til dig. Kh. Stine

      Slet
  3. Glæder mig også til og fingrene i bogen 😁
    Har med glæde fulgt med om der kom noget nyt om bogen😁 så det her er bare fantastisk. Har med glæde støttet for projekt, for som du siger der er ikke mange hakke opskrifter og min kærlighed er virkelig faldet for tunesisk hækling 😁
    Vh Saskia Kroes Pedersen

    SvarSlet
  4. Hej - så har jeg modtaget mit eksemplar og det er sådan en fin bog. Næste gang du har brug for hjælp til finansiering af en bog, støtter jeg gerne igen. Hilsen Helle Elmelund Hansen fra Faaborg.

    SvarSlet