søndag den 15. juli 2018

Sødeste sommerbluse...



... er lige hoppet af pindene.
#verassommerbluse
En ganske enkel og super klædelig sommerbluse til damer, med et fint, feminint og luftige bærestykke med "lange" masker

Modellen er strikket oppefra og ned
og forhøjet i nakken
Garnet er Hjerte Blend fra Hjertegarn, men du kan bruge alle de garner som svarer til denne kvalitet eller den mere kendte Cotton 8 fra Mayflower

Jeg har valgt at den skal strikket på rundpind nr. 4, så den ikke blev for tæt i  kroppen.

Jeg håber at I tager godt imod dette, synes jeg, super fine design.
Du kan købe opskriften lige her



3 kommentarer:

  1. Hej Stine
    Jeg er ved at strikke “Top med trekanter”fra tillægget til Hendes Ver en nr. 24. Så vidt jeg kan se er der fejl i diagrammet, der er taget 2 m sammen, men kun et omslag og trekanterne med hulmønster er ikke ens? Kan du hjælpe?
    Venlig hilsen Rosa

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Rosa
      Dejligt at du strikke mit design. Der er en fejl, de har ikke fået hele diagrammet med i bladet, så hvis du sender mig din mailadresse, kan jeg sende det hele til dig, Stine

      Slet
    2. Min mail er stihj@sol.dk, eller skriv til mig på Instagram under stinehoelgaard der er jeg dagligt inde og kigge

      Slet