fredag den 11. december 2020

Corona-outfit lockdown dag 1, 2 og 3

Corona-outfit lockdown dag 1

Hvis du følger mig på Instagram (stinehoelgaard)?
har du måske allerede set de sidste 3 dages corona-outfit?

Jeg har besluttet mig for, 
oven på oplevelsen af corona lockdown i foråret, 
at jeg denne gang, vil gøre mig mere umage i hverdagene, 
både med at komme ud af nattøjet, men også med at komme i bad og få tøj på. 

I foråret oplevede jeg i den grad at dagene flød sammen, og blev et stort sammenrod af arbejde og hygge, gerne iført samme pyjamas flere dage i træk og samme, ret fedtet hår ;)
Jeg oplevede også, at det ikke var godt for mig. Jeg sumpede mere og mere, energien sivede langsomt ud af mig, det gode humør svandt ind og trætheden satte sig fast.

Jeg tror at det vil hjælpe mig, 
at jeg denne gang gør noget ud af mig selv, 
dagligt, 
ikke for andre, men helt og aldeles for mig selv og mit eget velvære.

Og du kan så følge med her.
Har besluttet mig for at lægge billeder ind dagligt, i hvert fald i hverdagene, 
og da min gaderobe i den grad består af strik, 
bliver det også et dagligt gensyn med "gamle" designs.

Kig gerne med :)

Corona-outfit lockdown dag 2 (Julevesten)

Vesten herover kan du finde opskrift på i Stines Varehus, blot følg linket her

Meyers Basker

Veras Vinterbluse

Corona-outfit lockdown dag 3/Landbohøjskolenshave

4 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  2. Jeg forsøger også at holde lidt struktur på mig selv, selvom jeg ikke har ligeså mange planer som vanligt - jeg arbejder så 'ude' men stadigvæk, kan man hurtig sumpe til, når ens sociale liv er indsnævret en del :)

    SvarSlet