mandag den 19. april 2010

Eftermiddagshygge


Folke har fået en stabel modeltogs blade af en ældre mand fra gården. De blev kigget, klippet og revet i, og se lige en skøn og kreativ togbane Folke fik lavet. Med tungen lige i munden sad han med store stykker tape og klistrede A4 papirene sammen. Togbanen blev hurtigt tegnet og de sirligt udklippede billeder af togene klistret fast.


Super hyggeligt og nem underholdning, som min dreng ( 5 år) helt selv kunne styre. Og imens kunne moderen jo også lige nå og lave nogle af hendes "hygge-ting":)
Er der nogen af jer "bloggere" som har nogle nemme, sjove og overskuelige små projekter til børn??

3 kommentarer:

  1. Hej Stine!

    Det er så skønt, at dine indlæg ikke længere forsvinder for mig, for jeg nyder at følge med her! Det er bare helt igennem en skøn togbane Folke har lavet - en super god idé!

    Udover tegning, maleri og perleplader er syning i filt (med meget store sting :-)) og klippeklister i morens fine papirer et stort hit blandt de 3 gutter her i huset. Hvor er det skønt de gider!

    Ha' en dejlig aften Stine :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  2. Da mine 4 var små, var stearin-drypning et stort hit. De husker tilbage på det med erindring om stor hygge.

    SvarSlet
  3. Dejligt med et par kommentarer og gode ideer.
    Differentia jeg er glad for at du igen kan se mine indlæg og at jeg fandt ud af hvad jeg gjorde galt.
    Nååå ja, Eva, har også lige pludselig en skarp erindring om at jeg dryppede sterinlys på "Fritteren", faktisk dækkede jeg engang hele min hånd!!
    Stine:)

    SvarSlet