torsdag den 5. maj 2011

Engang så min....






... "cyklende street art" sådan ud. Klar i farverne, frisk og ny.


Efter et år, og en hverdag i al slags vejr, ser den sådan ud. Falmet og med hængende kronblade. Men trods det lidt trist udseende, er det alligevel mit cyklestyrs-pynt der gør at jeg kan finde min sorte cykle på et øjeblik, blandt 60 andre sorte cykler. Det skaber blikfang.




Så måske jeg selv skulle få mig et af de 7 nye eksemplarer af cykelstyrs-pynt?! Men nu er de til salg. Og jeg kan enten sende den til dig, eller du kan simpelthen trille forbi min butik og få syet pynten på med det samme:)

Prisen er som tidligere 100 kr for et gang opsigtsvækkende pynt til cykelstyret, stellet eller måske på barnevognens styr.

Adressen er Rolighedsvej 22, 1958 Frederiksberg, København.

Navnet på butikken er "Værelse med Udsigt" og jeg vil i Maj og Juni måned have åben torsdag og fredag fra 10 - 17:30 samt 1. og sidst lørdag i måneden fra 10 - 14:00.


Jeg glæder mig rigtig meget til at se dig:))



P.S. jeg er ved at lave en butiksblog, men der er en del arbejde at gøre endnu, så indtil da kan du se glimt fra butikken her på bloggen:)))


Nr. 1




Nr. 2





Nr. 3 Solgt






Nr. 4 Solgt







Nr. 5 Solgt








Nr. 6 Solgt









Nr. 7 Solgt
















Hvis du er interesseret i et af mine hæklerier så skriv endelig på stihj@sol.dk














10 kommentarer:

  1. Nøj, hvor er det fint! Men, mon det passer til en citybike?

    SvarSlet
  2. Hej Stine.

    Tillykke med butikken, det bliver så spændende!

    Sidste år var jeg jo heldig, at vinde street art til min cykel. Nu har jeg endelig fået mig en ny cykel, så i weekenden bliver der syet street art på min cykel. Ihh hvor jeg glæder mig :-)

    KH
    Karina

    SvarSlet
  3. tillykke med butikken, du kan tro jeg vil komme og sige hej.
    Så spændende.
    Jeg er lidt nysgerrig Stine. Vil nemlig selv gerne åbne en butik.
    var den dyr og hvor høj er huslejen?
    Bedste hilsen Jeannet

    SvarSlet
  4. Tak allesammen for jeres lykønskninger

    Kære Jeannet
    Jeg vil gerne fortælle dig om priser og overvejelser. Så du kan komme ned og besøge mig eller skrive til mig på mail stihj@sol.dk

    Stine

    SvarSlet
  5. Flot! Og det pynter nu stadig selvom det er lidt falmet :)

    SvarSlet
  6. Hei Stine
    Sykkestyrepynt er da bare herlig! Har aldri sett det før jeg, men unektelig til å bli boblende glad av!
    Ha en finfin helg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlet
  7. Hvor er det sejt. Du er bare så dygtig - tag lige og sælg den idé til Hendes Verden ;D. Mon pynten vil falme, hvis du hækler i akryl garn?

    SvarSlet
  8. hej Stine

    du skal vide at jeg tænker på dig hver gang jeg sætter mig op på min cykel med streetart :)...
    det er så glædesgivende...

    åååhhh nej var jo på frederiksberg i sidste uge og i lyngby i går.... næste gang.... vil jeg forsøge at finde dig :)

    kram tillykke og pøj pøj med butikken ♥

    SvarSlet
  9. Wow, hvor er de flotte! Jeg følger ivrigt med på din blog - det er nogle skønne ting du laver. Ville faktisk høre, om jeg må vise dit cykel-design på min blog og linke her til? Du finder mig på www.farmorfabrikken.dk

    Også må jeg vist liiiige svinge cyklen omkring Rolighedsvej en dag i Juni :-) Det lyder rigtig spændende med din butik!

    :-) Mette

    SvarSlet