lørdag den 3. marts 2012

Så blev jeg lige færdig med...


... Emmas fødselsdagsgave. 
2 puder i størrelsen 50 x 50 er nu pakket ind 
og skal gives til fødselaren i dag kl. 14:00.
Jeg håber at hun bliver glad, men det er jo ikke lige et ønske der stod på ønskeseddelen, så man kan jo aldrig vide hvordan reaktionen bliver. 
Til gengæld udspurgte jeg Emma om farver, da vi fornylig var i Ikea sammen og handle ind til hendes nye værelse. Og jeg så hvilke farver hun valgt sit tilbehør til skrivebordet i, så jeg tror altså at de her puder er fjong.
Hvis ikke, må jeg sy nogle andre, mens pigen peger stofferne ud for mig, og så må de her tilbage i vores grønne sofa:))


8 kommentarer:

  1. Dem kan hun da kun blive glad for :)
    Hilsen mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Det tror jeg også Mona, men du ved, børn som er helt overspændte af forventning...

      Slet
  2. Hvor er de flotte! Det er nogle virkelig skønne farver!

    SvarSlet
  3. Hej Stine.

    Det er vel nok nogle skønne puder du har tryllet frem :o) Mon ikke de faldt i god jord ???

    God weekend.
    Kh Anette.

    SvarSlet
  4. Ej hvor pudsigt jeg skal også give min pige hjemmesyede puder i fødselsdagsgave snart når hun fylder 8. Den ene er færdig, den anden næsten. Heller ikke her har det stået på ønskesedlen, men jeg håber at hun vil blive glad for dem alligevel. Tillykke med pigen! Hvor gammel blev hun?

    SvarSlet
  5. Dem bliver hun glad for, de er flotte og i en skøn farve.

    Kh. Lis

    SvarSlet