søndag den 24. juni 2012

Mon ikke snart...



... vi får lidt sol!?
Så vi kan lufte vores sommertøj....,
og måske får lyst til at lave lidt nyt.
I morgen i Hendes Verden (uge 26) finder
du blandt andet min top.
En hurtig en af slagsen, strikket på p nr. 7 og 9.
Farven, som der står, mixer du selv af de 4 tråde garn, 
du strikker med samtidig.
Her er brugt Safran fra Garnstudio, 
men ellers en oplagt model til garnrester:) 
Så kom bare an sol....!

Vær opmærksom på at stropperne gir sig.
Der kan evt. sys en fast bånd på bagsiden.

11 kommentarer:

  1. Ej altså Stine, hvor er du über-cool med alle dine designs og hvor ville jeg gerne ha' mødt dig i Silkeborg :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lene og i lige måde.
      God søndag, kh. Stine:))

      Slet
  2. Endnu en smuk model fra dig - ikke lige til mig men derfor er den altså sød alligevel :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Sødt og ærligt svar Mariannel, det kan jeg li:)

      For sådan er det jo heldigvis indrettet,
      at vi ikke kan li det samme, alle sammen.
      Kan her oplyse at der er flere forskellige toppe i bladet i morgen, så der er lidt for enhver smag;)

      God dag, Stine:)

      Slet
  3. Sød sommertop. Jeg hepper også på sol og varme, det er da ved at være lidt trist med det vejr.
    God søndag :)

    SvarSlet
  4. Nøj, jeg må vist lige få min mor igang med pindene. Den ser godt nok lækker ud!

    Sommerhilsner fra
    Christina

    SvarSlet
  5. Endnu en sød top :)
    Hilsen Mona

    SvarSlet
  6. Hvor er den sød...glæder mig til bladet ;-) Go' søndag til dig..knus

    SvarSlet
  7. Har lige set den i bladet og uden at jeg havde set at det var dit design - ja - så var det lige den som faldt mig i øjnene :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Gitte,

      det opfatter jeg absolut som et kompliment.

      Stine:))

      Slet