fredag den 24. januar 2014

Vinderne er....


.... trukket via Random
52 kommentarer, de 7 af dem er mine,
og en har lagt 2 kommentarer,
så jeg har trukket lod blandt 44 kommentarer.
De heldige blev nr. 4, 39 og 41.

Nr. 4
Jeg har lige knækket koden til tunesisk hækling (hakke) og skal igang med en pude når jeg får fat i en hakkenål, mæske jeg kan købe den på messen sammen med Kauni garn.
Håber at vinde billetter ��
Eva@kongsholm.dk


Nr. 39
 
Hej.
Strikker en top down sweater som skal blive til en cardigan - 1.gang jeg skal prøve det. Har gjort klar til strik i baby størrelse når det andet er færdigt.
MVH rikkeraasted@hotmail.com


Nr. 41
Jeg havde fire projekter i gang i sidste uge, nu er de to færdige!



Et stort tillykke til de heldige!
Jeg skriver lige til jer så jeg kan få jeres adresser og I kan få jeres billetter:)

1 kommentar:

  1. Hvis ingen melder sig er jeg såååå frisk på en billet;0)

    Regnbuens@hotmail.com

    SvarSlet