søndag den 2. februar 2014

Mere forårsstrik...


... i Hendes Verden.
I morgen mandag bringer de 2 af mine modeller,
begge strikket i dobbelt tråd i den lækre kvalitet Coats (55 % lammeuld og 45 % bomuld) fra Garngaragen

Den hindbærfarvet har et v-formet hulmønster på sine raglanærmer, en bred rib forneden og er længere
bagtil end fortil, hvilket du ikke kan se på dette billede, men her.
 
Den blågrå model er kort og bred, med smalle ribstrikkede 3/4 lange ærmer, og ekstra store huller.
Forstykket er strikket nedefra og op og ryggen på tværs.



5 kommentarer:

  1. Så flotte nogle modeller ! må vist holde udkig efter 'Hendes Verden' i morgen !

    SvarSlet
  2. Coats er bare så lækkert, jeg har forelsket mig i den blå grå model :)

    SvarSlet
  3. Jeg er vild med begge modeller ... Én af dem må helt sikkert på pindene på et tidspunkt ...har lige et par stykker kø inden :)
    Knus

    SvarSlet
  4. Hej Stine, ved du om jeg kan finde mønsteret til den hindbær farvede nogen steder ?
    PFT, Marianne

    SvarSlet
  5. Is there a pattern or recipe for the blue grey ombre sweater? I love it! Thank you.

    SvarSlet