søndag den 16. marts 2014

Broderi og "en lille fjer på"


7 timer forsvandt som dug for solen i går, 
da jeg var på broderi workshop hos Karen Marie,
som er en fantastisk dygtig og super inspirerende 
underviser, som kan sit kram til fingerspidserne.
Det var så skønt at lære nyt og sidde en helt dag og "nørde" 
med sin egen ide, få råd og vejledning når det var påkrævet,
og ellers "male" med farver.
Vi gik hver især i gang med det vi selv havde lyst til efter en introduktion til 6 nemme sting, som kunne leges med på medbragte stoffer, cardigans, t-shirt, stofnet m.m.
Jeg fik lov til at tage et par billeder af de andre deltageres kreationer, flue, sommerfugl, blomster m.m.
Selv havde jeg forberedt den nederste del af en strikket trøje, som jeg i forvejen havde bestemt mig til skulle dekoreres med fjer.
3 fjer blev det til og et brændende ønske om at få strikket
trøjen færdig i en hvis fart, så jeg kan komme i den hurtigst muligt :-)

Hvis du får lyst til selv at prøve kræfter med broderiet,
så ved jeg at Karen Marie holder flere workshop,
læs mere her, hvor og hvornår.













10 kommentarer:

  1. Avra, sikken nogle flotte broderier, der blev skabt på den workshop.
    Det ser ud til at have været en inspirerende dag.

    SvarSlet
  2. nøøøj , det set godt ud !
    Jeg er helt vild med strik og broderi sammen.
    Meget mere af det Stine, Tak ;o))

    SvarSlet
  3. Det ser så godt ud med de fjer :)

    SvarSlet
  4. Flot hvad broderi kan gøre ! og det ser superflot ud med dine fjer.

    SvarSlet
  5. smukt, smukt - jeg tror jeg skal prøve, din blog er superinspirerende! Tak.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Bente, det er jeg super glad for at høre:-)

      Slet
  6. super fine broderier :)
    især fjerene i de blå farver er jeg vild med :)

    SvarSlet
  7. Fine og lækre broderier. Strik og broderi er en god kombination…….

    SvarSlet
  8. Ihhhh hvor ser det lækkert ud, jeg er helt vild med dine fjer :-)

    SvarSlet
  9. Stine, jeg siger det igen, de fjer er forrygende, fantastiske! Utrolig hvad det gør på strik. Fortsæt endelig - det er god inspiration.

    SvarSlet