torsdag den 25. april 2013

Aaaaahhhhh....


.... er vist det bedste jeg kan sige om disse billeder:))
Vi er stadig overstadige af glæde over vores nye "fristed".
Vi rumsterer stadig en del rundt, både på selve altanen,
 men også på nettet, hvor vi leder efter de helt rigtig møbler og løsninger for indretningen.
Den helt rigtig indretning til vores familie på 4,
hvor vi både kan sidde og spise oprejst 4 og hygge lidt henslængt og afslappet med en kop kaffe, i en slags lounge-agtig atmosfære:))
Det er sjovt. Specielt fordi vi har nogle møbler vi sagtens kan bruge indtil videre. Folkes lille sofa er et scoop i solen, og kurvestolen, som jeg har 2 af, er fundet i storskrald.
Heldigvis er der masser af inspiration lige omkring os, 
rundt på naboernes altanerne, hvor folk, lige som os, er i fuld gang med at rette til.
Vi er ved og tune os ind på noget hjørnebænk,
 hvor man med puder kan ligge og dase 
og dertil et fleksibelt bord, måske 2 af en mindre størrelse, frikantede caféborde,
hvor man enten kan have begge eller kun det ene slået op.
Nu får vi se, måske ender det med noget helt andet.
Lige nu, tager jeg min kaffe, mit strikketøj og sætter mig ud i solen:))
  
  




9 kommentarer:

  1. Det ligner næsten verandaen til et lille kolonihus- nyd fridagene. knus Heidi

    SvarSlet
  2. Skønne puder du har lavet til dine sommerstole. Det er da rigtig hyggeligt med alle de lækre blomster, kurvestole og det lille bord.

    Hvor stort er jeres altan ? Med alt det du skal have derud, må den vist være stor.

    Gode fridage til dig.
    Kh. Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej det er jo det der er problemet, altan er 1,5 x 3,5 meter og vi vil have at den skal indeholde alle de muligheder jeg har remset op;)
      Måske en mulighed med de helt rigtige møbler:))

      Slet
  3. Så deilig å kunne nyte dagene i sola på den nye altanen! :-)

    SvarSlet
  4. aaahhhh det ser hyggeligt ud :-). Blomsten på det første billede er en af mine yndlingsblomster og jeg var på udkig efter den i dag, men gik forgæves. Heldigvis kan jeg nyde den her på din blog og samtidig blive inspireret til lidt altan/terrasse-hygge

    SvarSlet
  5. Det ser allerede noget nær perfekt ud synes jeg nu :-)))

    SvarSlet
  6. Sikken en herlig plet I har fået jer der. :o)

    SvarSlet
  7. Hvor ser det bare skønt ud!
    Kan du mon hjælpe mig med hvad den øverste blomst hedder? Jeg har jagtet den i et par år men kan ikke finde dens navn...

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Maj
      Nej jeg kender desværre ikke navnet på blomsten, men i måske i Bellis familien????

      Slet