fredag den 15. april 2011

Strikketøj til weekenden...
















... og ikke mindst Påske

Lækkert og tykt uld til store pinde (nr. 12) fra Wilferts

Drømmer om en lang stribet trøje/jakke som erstatning for min vinterfrakke

Masser af farver

Et muntert indslag i gadebilledet:)

Det er også Oportoen jeg har brugt til denne poncho

God weekend og ikke mindst Påske:)))

Det har været lidt af en kamp at lave dette indlæg, hvor jeg har lagt 2 billeder ved siden af hinanden.

Det skal jeg vist øve mig på i Påsken:))

3 kommentarer:

  1. God påske strik.. Det ser lækkert ud det garn også i farverne..;0)
    KH Iben

    SvarSlet
  2. Dejligt at læse at det ikke kun er mig der fumler lidt med de billeder.
    Elsker bare den garn - og de farver mumse. God Påske

    SvarSlet
  3. Glade forårsfarver og lækkert garn du har valgt til dit weekend-strik :)

    SvarSlet