fredag den 4. februar 2011

I dag drager jeg afsted...

.... med 3 skønne veninder, mod Sveriges land. Kl. 15:00 kører kareten, med 4 overgearet 40 årige kvinder, der for 2½ dag siger farvel til mand, børn og hjem, og goddag til, ja, Brunnby Gård Hotel i Sverige, outlets, forhåbentlig et kæmpe udvalg af mumikrus til fordelagtige priser, en masser skvadren, fnis og latter, chips, rødvin & smøger, udsøgt mad, spa og ikke mindst vandreture på Kullen. Behøver jeg at fortælle at jeg glæææææder mig helt vildt!!

Rigtig God Weekend til alle jer, når I når så langt.

Hej så længe, Stine:))))))

16 kommentarer:

  1. Rigtig rigtig god tur! Det lyder helt fantastisk!

    SvarSlet
  2. så herlig, Stine:) Kos deg masse:) Gleder meg til å se hva du har fått ut av turen;)

    Klem fra Trine:)

    SvarSlet
  3. åhh det er da lige til at blive helt misundelig over ;)

    Tusind tak for mumi-linket her for noget tid siden, det var rigtig sødt af dig, var inde og lure, meeeget fristende :)

    SvarSlet
  4. Hvor skønt og fantastisk :)
    Er det sådan en slags øve-lejr inden Fanø..he he
    Jeg ønsker jer en rigtig god tur og weekend!
    Kram Louise

    SvarSlet
  5. Det lyder som en super skøn weekend ☺

    God tur♥

    SvarSlet
  6. Det lyder SÅ hyggeligt! Rigtig god tur!
    Kh. Linda

    SvarSlet
  7. Rigtig god tur - og er total misundelig :-)

    SvarSlet
  8. Den bedste tur til jer. Det lyder stort. Der kommer sikkert mange lækre billeder ud af det..:-)

    SvarSlet
  9. God helg, Stine og kos deg godt!

    SvarSlet
  10. Jeg håber du får en forrygende weekend... Den er i hvert tilfælde fyldt med en masse elementer, som gør at den ikke kan blive andet...

    SvarSlet
  11. Næh, hvor er jeg misundelig - den outlet er fantasisk og Höganäs er ret fin. Jeg var en tur derovre i Påsken sidste år: http://spitzenklasse.blogspot.com/2010/04/ittala-outlet-hoganas.html

    Der er SÅ meget fint og jeg vil snart på en tur igen.

    SvarSlet
  12. Det lyder intet mindre end fantastisk. God tur! :)

    SvarSlet
  13. Håber du får en super god tur :)

    Kh sara

    SvarSlet