søndag den 4. november 2012

Billedspam af min søndag før kl. 11:30:))







15 kommentarer:

  1. Jeg ELSKER søndage:-) Min formiddag er gået med hækling af varer til smuksak butikken, perleplader med min datter (vi er ved at lave en juleby i perler), hentning af rundstykker og nu skal jeg have lavet et par dukker. Knus Heidi

    SvarSlet
  2. Lyder som du har dimset rundt lige som mig, og lavet ingenting og alligevel lidt af det hele:))
    Fortsat rigtig dejlig søndag Heide, knus Stine

    SvarSlet
  3. Bliver helt lækker sulten af din laksesalat, sidder her med en lidt kedelig ægge/tomat mad, men hygger med at klippe en ny kjole.
    God søndag

    SvarSlet
    Svar
    1. Lyder hyggeligt, en kjole til dig selv??
      god søndag, Stine:)

      Slet
  4. bliver jo helt forpustet af hvad du har nået :)

    Er det gavebånd som du hækler i ? og hvad er det der ligger ved siden af ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anette

      Ja det er en slags gavebånd jeg hækler af 100 % polyester ribbon.
      Og de aflange, flade pakker ved siden af, en skråbånd indkøbt i Malaysia.
      Stine:)

      Slet
  5. Sikke en lækker søndag i har! Her sker der absolut intet. Vi har holdt familiefest og sidder bare og stirre lidt ud i luften af bare træthed... :-)
    Fortsat god søndag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen det skal man da også efter en god fest;)

      Slet
  6. Ren guf for nethinden!
    Hvor har du mon købt det musthave-bånd?
    Ikke Malaysia, please :)

    SvarSlet
  7. Nej, de store ruller er ikke fra Malaysia;)
    De er fra et danske firma, DP Danmark, som sælger papir og bånd til indpakning til forretninger.

    SvarSlet
  8. hyggelige billeder :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  9. Ser ud som en skøn søndag! Kh Charlotte

    SvarSlet