tirsdag den 27. november 2012

Jeg har været alt for god af mig...


 ... og har taget alt for få penge for mine garn-kits.
I hvert fald kan jeg nu se, 
at efter at jeg har betalt 10% af salget til Paypal, 
betalt Big Cartelle 119,- om måneden, fragt, materialer, indpakning og ikke mindst skat,
så er der bare ikke noget særligt tilbage til mig, snøft:(

Derfor stiger mine garn-kits med 30 kr hver fra og med søndag.
Så hvis du går og overvejer at købe et kit til dig selv eller til gave,
så tøv ikke, men skynd dig og  bestille til den gamle, lad os kalde det, "åbnings-salg" pris;))
Håber vi ses i shoppen
 

12 kommentarer:

  1. Puh det er mange penge, at betale for at have en Paypal forretning. Jeg betaler også for at penge går ind på min konto, men ikke ud af den, det er så åbenbart det du betaler. Jeg forstår godt stigningen.

    Og skal da vist ind og have handlet ind alligevel.

    Kh. Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg er ked af det, men nød til det.
      Tak fordi du godt kan forstå stigningen

      Stine:)

      Slet
  2. Nogle gange skal man god af sig, men der skal jo gerne være noget tilbage inden tanken om at glæde andre.
    Så det er der ikke noget at sige til OP med prisen:0))

    SvarSlet
  3. Jeg syntes også dine priser stadig er fine,selvom de stiger lidt-du laver nogle smukke ting,og med lækre materialer,det vil kunder gerne betale for :))

    SvarSlet
  4. Bogstavelig talt dyre lærepenge:-) Fuld opbakning til prisstigningen herfra. Du laver SÅ fine ting, og det giver INGEN mening, hvis du ikke skal have payoff. Jeg nyder at se alle dine fine opskrifter og ideer.
    Kh Marianne

    SvarSlet
  5. Kære Stine.

    Jeg har fornyligt købt nogle meget ting hos dig, og jeg synes, du var billig, så herfra er der fuld opbakning til prisstigning, du skal jo også have noget ind på din konto. Jeg er gået i gang med huen, mums den bliver dejlig, og der er vist sne i udsigt til weekenden, så jeg skal bare have gang i pindene.

    God onsdag,
    Karen

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Karen

      Dejligt at høre at du er i sving med pindene.
      Så håber du når det til sneen kommer:))

      Slet
  6. Det er så meget vejen frem! Du har faktisk fat i en af mine mærkesager her - der er slet ingen grund til, at det ikke skal løbe rundt, bare fordi det er krea og mønstre. Jeg synes det er meget, meget vigtigt, at vi allesammen holder fast i at kvalitet koster og ingen kan leve af kildevand og krea-glæde alene. Så fedt, at en kapasitet som du er åben om prissætning og hvad ting faktisk skal koste.

    KH
    tina

    SvarSlet
  7. Nemlig - op med prisen :)
    Helt enig med Tina!
    Så lækre kits du har :)

    SvarSlet
  8. Har købt baneudgaven af huen og stikket den.Nu har jeg også købt voksenudgaven,men bestilte før den steg.Havde gerne betalt 30kr mere :-))Det er jo nærmest til grin,hvis du ikke tjener noget.
    Fin model,glæder mig til at modtage voksenhuen.
    Læser din dejlige blog hver dag

    SvarSlet